Blått och vitt

Jag älskar blått och vitt tillsammans, speciellt nu på sommaren. Det blir så ljust och fräscht på något vis :) Köpte kuddfodralet som ligger i soffan igår på en fin inredningsbutik, Precent, i grannbyn Nås. Såååå fiint!! plockade in lite midsommarblomster från morgonpromenaden också. <3 Om jag känner dom rätt kommer dom att rasa redan till kvällen ;)

Nu har jag utfodrat två hundar och en katt + mig själv så nu är det dags att bege sig till mamma och kolla om kaninen och katterna där vill ha nån mat. Jätteskönt ute... Önskar det var bikiniväder bara.

Senare i eftermiddag ska jag baka toscarutor. Godaste jag vet men frågan är hur lyckade dom blir ;)

Puss och kram!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3136708/images/2012/pic_206343481.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0