Lizzy

Den här veckan skickade jag och Patrick in en intresseanmälan på en hund från SOS-animal i Spanien. Vi har väntat och väntat på besked, och idag kom det! Lilla söta Lizzy kommer att bli vår!!!! Jag är så hiiimla lycklig!! Vi behövde inte ens vara oroliga att vi inte skulle få henne sa hon som ringde. Hon tyckte att det var självklart efter vad vi hade skrivit. Huur bra känns inte det i hjärtat då :)! Dom har liksom redan varit till andra som lämnat intresseanmälan och kollat in deras hem. Tänk vad bra hon kommer att få det hos oss istället för att sitta på hundgården där nere. Nu får hon springa lös, leka med Alice, gå i skogen och sova inne i en mjuk bädd och få all kärlek i världen. Jag skulle vilja rädda alla djur i världen. Men mamma säger att det inte går. Nåja. Tre är jag uppe i än så länge iallafall. Djur är det bästa som finns. Villkorlös kärlek ger dom till oss, villkorlös kärlek de ska ha tillbaka. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0