Wilma eller Selma?

Igår åkte jag och Patrick och hämtade en liten bebis!! En kattflicka som vi tänkte skulle heta Wilma men sen från ingenstans har jag börjat kalla henne Selma?!? Vet inte vart jag har fått det ifrån. Men när jag kallade henne det lät det helt naturligt så nu vet jag inte vad hon kommer heta ;) Min gammelfarmor hette Selma så det är väl möjligen farfar som tycker hon ska heta så och påverkar mig uppifrån. Hehe ;)

Hon är helt uuuunderbar! Just nu ligger hon på en kudde på soffan och sover. :) Detta är min fjärde kattunge, dock min första sen jag flyttade hemifrån, men hon är då helt klart lugnast hittills. Trots två vildhundar i gårn ;) Hon är en cool katt!

Nu ska vi mysa vidare och äta lite frukost

Puss och kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0